  • Data: 2015-03-02 12:53:57
    Temat: Re: Citi skasowało mnie na 6 złotych.
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "wiatrak" mb21af$t5o$...@n...news.atman.pl

    > Jeszcze w grudniu telefonicznie zrezygnowałem z Citiphone.
    > 1 stycznie w wiadomościach od Citi pojawiła się informacja:

    Ja zaczekałem, aż do mnie zadzwonią. Zadzwonili, przyjęli
    moje zlecenie, naliczyli 6 pln i zaczekali, aż ja do nich
    zadzwonię, potwierdzili rezygnację po czym wystornowali 6 pln.

    Matka zadzwoniłEM, zrezygnowała i odebrała obietnicę wystornowania.

    [wiem, wiem... coś im znów nie spasuje... odebrała biernie, zaś
    zadzwoniłem czynnie... a zrezygnowała? zleciła -- wiadomo...
    takie niuanse będę rozpatrywał w przyszłości, gdy najem się
    brzoskwiń świeżych, nie z puszki; na razie szykuję zęby do
    jedzenia świeżych brzoskwiń -- najpierw kompokoronacja, taka,
    o której myślałem od ~20 lat, później spóźniona (o te ~20 lat)
    gotykofikacja (gotyfikacja byłaby niepotrzebna, gdyby na czas
    była wykonana skuteczna kompokoronacja) siecznych; jakie to
    szczęście, że na razie nie ma ,,składki zębowej'' -- gdyby była,
    musiałbym zrezygnować z zębów, a długi ZUSu sięgnęłyby 5 bilionów
    plnów i każdy, kto by obiecywał uczciwą redukcję tego długu, byłby
    nazywany (przez ,,dobrodziejów wszechświata'') populistą ]

    > Drogi Kliencie,

    > Uprzejmie informujemy, że Pana/i zgłoszenie dotyczące rezygnacji z

    Też to mam.

    > możliwości korzystania
    > z serwisu CitiPhone w zakresie obsługi karty kredytowej zostało
    zrealizowane.................
    > itd.itp.
    > Pozdrawiamy,Citi Handlowy

    > Od tej pory nie dzwoniłem do nich ani razu.

    > Jednak na wyciągu z 4 lutego widnieje pozycja:
    > 4.02.2015 OP?ATA ZA CITIPHONE 6,00 z?

    > Jak mam teraz reklamować? Przecież nie przez Citi Phone.
    > Chyba ich powieszę za jaja

    U mnie w zatoczonej ;) wyżej informacji jest mowa o tym, że
    mimo przyjęcia zgłoszenia, dzwonka w telefonie nie ściszyli. :)

    [mimo to multi in multi ałt?]

    Zwracamy uwagę, iż pomimo rezygnacji z korzystania
    z serwisu CitiPhone połączenia związane z aktywacją
    kart i nadaniem numeru PIN oraz w sytuacjach awaryjnych
    takich jak np. zastrzeżenie karty pozostają bezpłatne.

    [wolę zwracanie pieniędzy, niż zwracanie uwagi]

    -=-

    Umiem po wejściu w 'KONTAKT' czytać, nie umiem pisać.

    Kontakt z bankiem - Skrzynka odbiorcza

    Nie widzę nadawczej czy jakiejś podobnej.

    Pamiętam, że kiedyś jakoś odkryłem nadawczą, ale nie pamiętam drogi,
    a dedukowanie adresowe

    https://www.online.citibank.pl/PLGCB/jba/mc/Initiali
    zeSubAppXml.do?TTC=267

    (na dodatek w czasie zalogowania) jest dla mnie zbyt trudne.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'