eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCiti - tak powinno byc w kazdym banku ?Re: Citi - tak powinno byc w kazdym banku ?
  • Data: 2007-05-29 21:18:06
    Temat: Re: Citi - tak powinno byc w kazdym banku ?
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Tue, 29 May 2007 20:06:32 +0200, Mithos wrote:

    > KK mi dali bez zaswiadczen, pozniej bez zaswiedczen podwyzszli mi limit.
    > O jakosci ich KK wiedza chyba wszyscy (pomijajac przelicznik walutowy).

    Dwa lata temu, gdy BZ WBK i Lukas karty mi odmówili, a mBank chciał dać
    tylko Electrona, w Citi dostałem kartę Citi-BP bez żadnych zaświadczeń.

    > Wszystko da sie bez zadnego problemu zalatwic przez telefon. Raz
    > konsultant nawet zadzwonil do mnie ponownie (!) z tlumaczeniem ze w
    > poprzedniej rozmowie zle mnie poinformowal odnosnie czegos tam.

    Reklamację ostatnio miałem rozpatrzoną od razu w trakcie rozmowy, jakoś nie
    wyobrażam sobie czegoś takiego w mBanku. Innym razem uruchamiałem możliwość
    płacenia rachunków za Internet z rachunku karty. Konsultantka poinformowała
    mnie, że przelewy te będą płatne. Nauczony (na przykładnie innych call
    center), że nie ma sensu dyskutować z paniami z infolinii nawet nie
    poprawiałem jej. Za 3 minuty ta sama konsultantka oddzwoniła do mnie na
    komórkę i powiedziała, że jednak pomyliła się i przelewy te są bezpłatne.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki
    http://amnezja.org.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1