eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCiti... zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citibank? › Re: Citi... zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citibank?
    From: Dawid Andrzej Rutkowski <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citi... zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citibank?
    Date: Tue, 4 Jun 2024 17:12:40 +0200

    On Tue, 21 May 2024, Dawid Andrzej Rutkowski wrote:

    > Teraz jest kolejna edycja, tylko tym razem kody do aledrogo.
    > 50zł za podniesienie limitu o sumę od 5k do 9999, 100zł za podniesienie o 10k
    > i więcej.
    > I jeszcze dodatkowo 50zł za wydanie tą kartą, po podniesieniu limitu,
    > 100zł w miesiąc.
    >
    > Wczoraj wróciła mi propozycja podniesienie limitu na klik,
    > ale stronka się zacięła na podawaniu dochodów i wydatków - a przy kolejnej
    > próbie klik zniknął.
    > Ale może jutro znów wróci.
    > Choć tym razem chyba zadzwonię i opitolę ostro, jak mi znów głupoty będą
> [...]

    Jak widać opitolenie pomaga.
    Napisałem obraźliwą reklamację, to od razu zadzwonili, ale nie chciało mi
    się z nimi gadać.
    Wczoraj odpisali, że znów zadzwonią i będę mógł przez telefon załatwić.
    No i prawda - mimo, że w necie "klik" nie wrócił, to przez telefon się
    udało bez problemów i promka załatwiona, 150zł za nic będzie w kieszeni.
    Echh ten citek.
    Szkoda tylko tych poprzednich 150zł do biedronka - choć kto wie, może
    jakbym tamte dostał, to nie "skierowaliby" już do mnie promki z aledrogo.