  • Data: 2007-03-05 23:23:16
    Temat: Re: Citi - znowu pochwala
    Od: RobertS <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > mBank też dzwoni. Dokładnych procedur nie znam.

    no wlasnie, a co sie stanie jak bank sie nie skontaktuje? nie bedzie
    autoryzacji?

    robilem kiedys spory przelew w BPH, kolo zadzwonil, potwierdzilem, ale
    chwile pogadalismy i zapytalem co by sie stalo, gdybym nie odebral
    tel... i odp. ze kasa by nie wyszla, a ja...moglbym zlozyc reklamacje ;-(

    w zadnym ichniejszym regulaminie nie ma info, ze przelewy na wieksze
    kwoty sa autoryzowane telefonicznie

    --
    pozdr.
    RobertS