-
Data: 2019-04-26 11:20:30
Temat: Re: CitiHandlowy i Moniaki, -przestroga
Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2019-04-25 o 19:09, p...@g...com pisze:
> Ku przestrodze
> potencjalnych klientów Citi Handlowy: Zachęcony licznymi reklamami, już 24 lutego!!
wysłałem on-line wniosek o wydanie karty kredytowej Simplicity CitiBanku
> uu . Otrzymałem potwierdzającego SMS-a z numerem mojego wniosku kredytowego, a
także telefoniczną prośbę o przekazanie skanów dowodu osobistego i dowodów na
wysokość dochodów. Zdziwiło mnie, że telefonująca nie akceptowała przedstawienia tych
dokumentów w placówce banku, tylko żądała przesłania ich na adres e-mailowy
"dokumenty.klienta@ citi.com" Po kilku dniach przesłałem tam skany żądanych
dokumentów i nastała słodka cisza, mimo, że prosiłem o potwierdzenie ich otrzymania.
Na początku kwietnia zadzwoniłem więc do banku (co skądinąd nie jest prostą sprawą),
gdzie poinformowano mnie, że:
> 1. żadnego mojego e-maila nie otrzymano,
> 2. adres dokumenty.klienta@ citi.com, (który mi konsultantka wczesniej podała) nie
istnieje.
> Podano mi więc nowy, na który ponownie wysłałem skany żądanych dowodów. Ponownie
brak potwierdzenia. Znów mój telefon (8.04) i tym razem sukces, - potwierdzenie
wpłynięcia mojego e-maila z dokumentami. Ponieważ znów zapadła cisza w połowie
kwietnia ponownie mój telefon, -wówczas dowiaduję się, że mój e-mail zarejestrowano w
banku 22 marca (a w kwietniu informowano mnie, że nic ode mnie nie wpłynęło), ale nie
można rozpatrzyć mojego wniosku, gdyż przy e-mailu znaleziono, skany dowodu
osobistego, ale nie ma tam jakoby dowodów wysokości dochodów. W Istocie skan dowodu
był zamieszczony przeze mnie w formacie JPG, a więc otwierał się automatycznie,
podczas, gdy pliki z dowodami z przelewów bankowych były w najpopularniejszym
formacie PDF, a więc ich otwarcie wymagało 1 (słownie: jednego) kliknięcia, co
najwidoczniej wykraczało poza kompetencje pracownika banku. Wytłumaczyłem sytuację
zarówno w czasie tej rozmowy telefonicznej, jak i później mailowo, -poinformowano
mnie, że skontaktuje się ze mną manager. Oczywiście nastapiła jedynie cisza,
przerwana tym razem listem z banku, że, uwaga! oczekują na, cyt. :"dowody dochodowe".
Po raz 4 wysłałem więc maila z tymi skanami i... dziś, tj. 23 kwietnia telefon z
banku. Sądziłem naiwnie, ze z przeprosinami. Ale okazało, że tylko z informacją (po 2
miesiącach!), że na zdjęciu mojego dowodu osobistego nie widać jego krawędzi! Owszem,
przyznano, że zawarte tam są wszystkie informacje, szczegóły i nadruki, ale nie widać
jego krawędzi i tła!! Więc ...analityk banku nie może wniosku rozpatrzyć! W tym
miejscu poddałem się, bo z takim niedbalstwem, niekompetencją, lekceważeniem klienta
i jego czasu jeszcze się nie spotkałem!
> Zamieszczam ten post, aby potencjalni klienci zastanowili się, czy naprawdę chcą
powierzyć swoje pieniądze i sprawy finansowe takim sprawnym i rozgarniętym
"fachowcom". No i na koniec,- ponieważ skusił mnie do tej karty blog "Moniaki",
zamiesciłem powyższą opinię w komentarzach pod ich zachętami (podobno
bezinteresownymi ;-)do korzystania z usług CitiHandlowy. No i niespodzianka,
-wszystkie po 1 dniu zniknęły! :-)
>
Żonie chcieli dać KK w jakiejś promocji 200zł. Pierwszy raz zadzwonili
we wrześniu. W sumie było coś koło 7..10 telefonów, ale nie udało im się.
A nawet specjalnie dla tego powodu zmusiłem wspólnika, aby w każdym
miesiącu jeden z przelewów jakimi zasila to konto (wspólne z żoną)
adresował na nią - bo bank nie rozumie chyba pojęcia wspólnych pieniędzy
i brakowało mu przychodu.
Przy tej okazji odkryłem (chciałem sprawdzić, czy kolega zrealizował
moje wytyczne), że jak ja się zaloguję do konta to wszystkie przelewy
widzę jako adresowane do mnie, a jak żona się zaloguje to wszystkie
widzi jako adresowane do niej. Czyli jedyną metodą ustalenia, ile było
na nią to muszę kolegę ścigać - genialny system.
P.G.
Następne wpisy z tego wątku
- 26.04.19 12:07 Dawid Rutkowski
- 26.04.19 13:13 Piotr Gałka
- 26.04.19 13:16 J.F.
- 26.04.19 13:26 Dawid Rutkowski
- 26.04.19 13:26 J.F.
- 26.04.19 14:53 Piotr Gałka
- 26.04.19 15:05 Piotr Gałka
- 26.04.19 15:36 Dawid Rutkowski
- 26.04.19 15:46 J.F.
- 26.04.19 17:23 Piotr Gałka
- 26.04.19 17:26 Piotr Gałka
- 26.04.19 17:55 Dawid Rutkowski
- 26.04.19 19:06 Kamil Jońca
- 26.04.19 19:14 Wojciech Bancer
- 26.04.19 19:16 Wojciech Bancer
Najnowsze wątki z tej grupy
- Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- jak tacy debile
- Konto wspólne w N26.
- Bank z archaicznym uwierzytelnianiem.
- Re: Akumulatorki...
- Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- w Polsce jest kryzys
- mBank mKsiegowosc
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
Najnowsze wątki
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-21 jak tacy debile
- 2024-12-13 Konto wspólne w N26.
- 2024-12-09 Bank z archaicznym uwierzytelnianiem.
- 2024-12-04 Re: Akumulatorki...
- 2024-12-03 Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys
- 2024-11-12 mBank mKsiegowosc
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...