  • Data: 2002-03-12 08:24:08
    Temat: Re: Citibank Online
    Od: "Janusz Sokołowski" <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:21f3.000026d6.3c8cf35f@newsgate.onet.pl...
    > Zabawna sprawa , ponieważ problem istnieje już któryś dzień z rzędu,
    dzisiaj
    > byłem w oddziale i zgłosiłem problem to panienka zrobiła gały i
    powiedziała
    > żebym sobie sprawdził komputer bo nikt nie zgłasza błedu. Straciłem kilka

    To chyba jej nikt nie zgłaszał. Ale fakt to jest Citi - synonim najgorszego
    banku. Siedzę w pracy z kumplem biurko obok biurka. Jemu nie chciało się
    CitiOnline otworzyć, więc zadzwonił. Pani przyjęła, oczywiście powiedziała,
    że to wina jego komputera i już . Ma próbować. Po paru minutach zadzwoniłem
    ja, i też powiedziałem, że są kłopoty z ich systemem. Co powiedziała
    panienka ? - oczywiście że nikt nie zgłaszał i to jest mój problem. Ręce
    opadają Jedynie to miałem satysfakcję, jak ją przytkało, gdy powiedziałem
    żeby sobie krzyknęła po sali kto przed pięcioma minutami do nich dzwonił w
    tej samej sprawie, bo kolega siedzi obok, słucha i go trzęsie na takie
    kłamstwa.
    Eh tylko tyle.

    Pozdrawiam
    Janusz