eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCitibank Online - coraz gorzejRe: Citibank Online - coraz gorzej
  • Data: 2004-10-22 05:09:41
    Temat: Re: Citibank Online - coraz gorzej
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Thu, 21 Oct 2004 16:50:39 +0200, Mithos
    <m...@o...No.More.Spam.polska> napisał:

    > Potwierdzam. Dlugo trwa zamkniecie konta ( w moim przypadku to bylo
    > jakies 40 minut ). Zamykalem konto walutowe, zlotowkowe, oddzielne
    > papiery dla kazdego zleceinia stalego, oddzielne papiery dla kazdego
    > zdefiniowanego zlecenia w Citi online [ a troche ich bylo ] ). Ogolnie
    > za duzo tych papierow, ale za to wszystko przebieglo milo i kompetentnie.
    >

    Zamknięcie konta via CitiPhone. Czas ok 15 min, z czego 10 min
    przkonywanie abym nie zamykał i kuszenie promocjami. Wbrew sugestiom
    czlonków grupy konto zamkniete ;-) Jedno z milszych zamknięć.

    --
    JaKi

    :Ziemia jest więzieniem, gdzie odbywa się swój wyrok i gdy on się kończy,
    tutaj się umiera powracając na 'wolność':

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1