eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCitibank Online i konto CitiOne Direct - nowy interfejs - opiniaRe: Citibank Online i konto CitiOne Direct - nowy interfejs - opinia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed.silweb.
    pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.dialog.net.pl!not-for-mail
    From: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citibank Online i konto CitiOne Direct - nowy interfejs - opinia
    Date: Tue, 8 Jan 2008 11:47:22 +0000 (UTC)
    Organization: Dialog Net
    Lines: 19
    Message-ID: <flvnsa$r0$5@news.dialog.net.pl>
    References: <477198d1$0$20726$f69f905@mamut2.aster.pl>
    <fl1icg$44o$1@news2.task.gda.pl>
    <4774f6c2$0$20757$f69f905@mamut2.aster.pl>
    <flefn7$fd3$1@news2.task.gda.pl>
    <477baa6d$0$26679$f69f905@mamut2.aster.pl>
    <flta5d$abp$4@news.dialog.net.pl>
    <47831f43$0$26682$f69f905@mamut2.aster.pl>
    NNTP-Posting-Host: xdsl-655.zgora.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.dialog.net.pl 1199792842 864 81.168.226.143 (8 Jan 2008 11:47:22 GMT)
    X-Complaints-To: a...@d...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 8 Jan 2008 11:47:22 +0000 (UTC)
    User-Agent: Pan/0.132 (Waxed in Black)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:434005
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Tue, 08 Jan 2008 08:46:45 +0100, ygreko napisał(a):

    > Zgadzam sie -- rozpatrywanie reklamacji dziala calkiem niezle w tym
    > banku (oczywiscie na tle innych bankow, a nie w ogole, bo w ogole to
    > jest to taki 'polski standard'), tylko szkoda, ze bank sam doprowadza do
    > sytuacji, ze ta reklamacje trzeba skladac.
    > Po prostu zarabiaja na tym, ze czesc ludzi nie zauwazy i odpusci, a
    > oplata juz sie naliczy.

    No też mam takie wrażenie, że u nich dlatego te reklamacje tak sprawnie
    idą, bo wiedzą że dziur i dziurek w systemie jest sporo i żeby jakoś PR
    trzymać to szybko wszystko łagodzą. Ja w sumie po około roku używania
    konta i karty, wiem już na czym stoję i do ułomności się przyzwyczaiłem
    kosztem tego braku kosztów ;)


    --
    xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough
    Xenocide

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1