  • Data: 2009-04-09 13:31:41
    Temat: Re: [Citibank]Upadek kart na podpis
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 09 Apr 2009 15:24:18 +0200, Mithos napisał(a):

    > "Dodatkowo, transakcja realizowana kartą kredytową z popularnym chipem
    > każdorazowo potwierdzana jest przez wprowadzenie kodu PIN.

    W sumie logiczne ;-) moja wątpliwość była podchwytliwa.

    Szukam w jakichś regulaminach z czego wynika, że "w przypadku utraty
    karty, Bank przejmuje odpowiedzialność za transakcje bez użycia PIN
    dokonane bez Twojej wiedzy i zgody, nawet do 72 godzin przed zgłoszeniem"
    -- i nie potrafię znaleźć.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl