eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCitibank. Zmiany w tabeli opłat kart kredytowychRe: Citibank. Zmiany w tabeli opłat kart kredytowych
  • Data: 2008-11-30 21:33:52
    Temat: Re: Citibank. Zmiany w tabeli opłat kart kredytowych
    Od: Asen <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Ktoś zapytał w czym problem.
    Otóż problem jest taki. Karta Kredytowa, to transakcja jak każda inna.
    Klient płaci za usługę, Bank ją udostępnia. Ale bank jest duży i może
    więcej, i nie wystarczają mu uregulowania prawne, takie jak np.
    odsetki ustawowe do nieterminowych płatności, nie wystarcza mu, że ma
    prawo rozwiązać umowę już przy zaległości dwóch spłat. On wcale nie
    chce odsetek i wcale nie chce rozwiązywać umowy. Bank pragnie
    dodatkowych zysków z klientów, którzy mają kłopoty z płynnością
    finansową, którzy przez swoje zadłużenie są zmuszeni akceptować
    drakońskie warunki. 35 zł za monit telefoniczny? To nawet drożej jak
    za monit listowny 25zł.

    Możemy się zgadzać na takie praktyki, i chwalić bank, możemy się
    zgadzać i napiętnować, a jak kogoś stać to może napiętnować i nie
    korzystać. Przy okazji, bank Raiffeisen od dawna w regulaminie ma
    opłatę za nieterminową spłatę w wysokości 2% aktualnego zadłużenia,
    nie więcej niż 100zł. Czyli przy zadłużeniu 5.000zł opłata za dzień
    spóźnienia wynosi 100zł.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1