eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCitibank i KK typu "opt-out"?Re: Citibank i KK typu "opt-out"?
  • Data: 2009-03-22 19:18:11
    Temat: Re: Citibank i KK typu "opt-out"?
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Tomek Głowacki wrote:

    >> Zlozyla oswiadczenia woli, ze chce karte, a ze to sobie nazywa ankieta
    >> nie ma najmniejszego znaczenia. Chyba ze osoba sprzedajaca karte
    >> wprowadzila ja celowo w blad. Chociaz trudno mowic o bledzie jak ktos
    >> musi podac tak szczegolowe dane...
    >
    > Niestety, wprowadziła w błąd. W tym rzecz. Nie było nigdzie mowy o tym,
    > że karta będzie przysłana i będzie wiązało się to z kosztami. Gdyby tak
    > było, to kobieta by tego nie podpisała, mimo wszystko (i wbrew pozorom)
    > jest świadoma tego co robi :)
    >
    > Pomijam aspekt "niezorientowania" w temacie, okej, zdarza się i za błędy
    > się płaci. Tyle, że postępowanie banku jest karygodne. Nie podtyka się
    > ludziom papierów do podpisania... nie każdy musi się we wszystkim
    > orientować i nie każdy porusza się płynnie w tematach okołobankowych.

    Jeśli ta karta rzeczywiście przyszła tylko listem zwykłym, to... nie
    przyszła. Najprościej poinformować bank, że karta nigdy nie dotarła,
    bank wyśle duplikat, a po otrzymaniu go znajoma będzie miała 14 dni (a
    może 10?) na odstąpienie od umowy. Sprawa załatwiona. :-)

    --
    MiCHA

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1