    From: "MD" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citibank i KK zbliżeniowe - fikcja
    Date: Sat, 7 May 2011 16:41:50 +0200

    > ...a to akurat chyba dobrze? Jak zamówisz teraz, to jeszcze do maja 2014
    > będziesz mieć kartę bez PayPassa. 3 lata spokoju. :-)

    Dlaczego wszyscy tak nie lubią PayPass itp.? Jak ktoś pozna mój PIN (a jak
    się postara, to nawet sam mu go podam, bo życie mi miłe ;-) to może sobie
    kupić coś więcej niż te 5x50zł. Jak mi ukradnie portfel, to ostatnie czym
    się będę przejmował to potencjalną stratą 250zł.
    Paypass to gotówka w formie elektronicznej - może to brzmi dziwnie, ale dla
    mnie to cos takiego. Owszem technologia zbyt droga na chwilę obecną i wolał
    bym aby można było podać dolny limit dla transakcji bez podawania PIN -
    przeciągam kartę, albo wkładam w czytnik i od razu autoryzuje. Niemniej
    skoro już coś takiego jest, to dlaczego nie używać? Owszem, można wrócić do
    czasów gdy nie było kart, samochodów, telewizji, a nawet książek - tylko po
    co? Mormonem nie jestem i płatności zbliżeniowe sobie cenię bo są wygodne, a
    potencjalne ryzyko utraty max. 250zł jakoś nie przeraża mnie tak bardzo jak
    możliwość np. zostania potrąconym przez samochód na ulicy - a to jest
    bardziej prawdopodobne.
    Zgadzam się, że powinni dać opcję limitu transakcji bezstykowych i jak ktoś
    chce, to ustawia na 0, ma po problemie, śpi spokojnie :-)
    A tak na marginesie, to na razie Citiphone zeznaje, iż termin wprowadzenia
    KK z płatnościami bezstykowymi przesunięty na 16.05.
    Pozdrawiam,
    Marcin