    From: ruf10 <r...@n...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citibank - logowanie problem
    Date: Wed, 28 Jan 2009 20:18:23 +0100

    Końrad N.S. pisze:
    > Użytkownik "Mithos" <f...@a...pl> napisał w wiadomości

    > u mnie jest coś innego.
    >
    > strojna się zmieniła, ale inny błąd pozostał:
    >

    > jak dotąd moje logowanie:
    >
    > NIGDY za pierwszym razem.
    > mam stronę z okienkami logowania w ulubionych, wraz z zapamiętanym
    > imieniem.nazwiskiem jako loginem.
    > otwieram tą stronę, pod zapamiętanym loginem wpisuję hasło i... wyrzuca
    > mnie na stronę główną. nie jestem zalogowany.
    > muszę jeszcze raz teraz kliknąć klawisz 'logowanie', pojawia się znowu
    > to co mam w ulubionych, z loginem, podaję hasło i teraz - ZAWSZE za
> [...]

    Pamiętam, że też miałem jakiś problem, jak próbowałem się logować z
    zakładki. Wyczaiłem gdzieś na ich stronie taki adres i nie mam żadnych
    problemów.

    ***NIE LOGUJ SIĘ DO BANKU KLIKAJĄC NA LINKI ZNALEZIONE W INTERNECIE***
    https://www.online.citibank.pl/PLGCB/JPS/portal/Loca
    leSwitch.do?locale=pl_PL
    ***NIE LOGUJ SIĘ DO BANKU KLIKAJĄC NA LINKI ZNALEZIONE W INTERNECIE***