eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCitibank nie chce klienta?Re: Citibank nie chce klienta?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.dialog.net
    .pl!not-for-mail
    From: hf-commander <s...@h...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citibank nie chce klienta?
    Date: Fri, 14 Sep 2007 13:51:16 +0200
    Organization: Model
    Lines: 30
    Message-ID: <fcdsjj$7bm$1@news.dialog.net.pl>
    References: <46e81658$1@news.home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: xdsl-2947.wroclaw.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.dialog.net.pl 1189770675 7542 81.168.251.131 (14 Sep 2007 11:51:15 GMT)
    X-Complaints-To: a...@d...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 14 Sep 2007 11:51:15 +0000 (UTC)
    User-Agent: Unison/1.7.9
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:425608
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2007-09-12 18:39:51 +0200, "Marek" <sp**yogin**am@astercity.net> said:

    >
    > Jakies 3 tyg temu zlozylem wniosek o Golda z Citibanku, przez internet.
    > Przyjechal przedstawiciel, wypelnilem wniosek. Gdy dzwonilem w zeszlym
    > tygodniu dowiedziec sie dlaczego nie zostal jeszcze rozpatrzony
    > dowiedzialem sie, ze moj wniosek wplynal 29.08 i maja do 2 tygodni na
    > podjecie decyzji.
    >
    > Dwa tygodnie minely dzisiaj, zadzwonilem wiec dzisiaj tylko po to zeby
    > dowiedziec sie od innego konsultanta, iz moj wniosek wplynal do nich
    > jednak 3 wrzesnia, maja wiec jeszcze czas.
    >
    > Podziekowalem serdecznie i poprosilem o usuniecie mojego wniosku, jesli
    > nie zostanie on do jutra rozpatrzony (przy okazji dowiedzialem sie ze
    > nie jest to niestety mozliwe). Jesli to ma byc ta slynna obsluga
    > klienta Citi to ja tu czegos nie rozumiem - nie chca miec kolejnego
    > klienta z goldem to nie.
    >
    >
    > M.

    Moglbym szczegolowo napisac na temat obslugi w Citi. Zostalem
    potraktowany jak smiec a nie klient. Zastanawiam sie nad zmiana banku.
    Tylko nie wiem ktory jest lepszy. Mam platynawa karte Visa. Zalezy mi
    na przelewach online przy zakupach internetowych za granica, pobieranie
    gotowki za granica podczas wyjazdow. Moze ktos ma jakies doswiadczenie?
    Slawomir
    --

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1