    From: hf-commander <s...@h...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citibank nie chce klienta?
    Date: Fri, 14 Sep 2007 13:51:16 +0200

    On 2007-09-12 18:39:51 +0200, "Marek" <sp**yogin**am@astercity.net> said:

    > Jakies 3 tyg temu zlozylem wniosek o Golda z Citibanku, przez internet.
    > Przyjechal przedstawiciel, wypelnilem wniosek. Gdy dzwonilem w zeszlym
    > tygodniu dowiedziec sie dlaczego nie zostal jeszcze rozpatrzony
    > dowiedzialem sie, ze moj wniosek wplynal 29.08 i maja do 2 tygodni na
    > podjecie decyzji.
    >
    > Dwa tygodnie minely dzisiaj, zadzwonilem wiec dzisiaj tylko po to zeby
    > dowiedziec sie od innego konsultanta, iz moj wniosek wplynal do nich
    > jednak 3 wrzesnia, maja wiec jeszcze czas.
    >
    > Podziekowalem serdecznie i poprosilem o usuniecie mojego wniosku, jesli
> [...]

    Moglbym szczegolowo napisac na temat obslugi w Citi. Zostalem
    potraktowany jak smiec a nie klient. Zastanawiam sie nad zmiana banku.
    Tylko nie wiem ktory jest lepszy. Mam platynawa karte Visa. Zalezy mi
    na przelewach online przy zakupach internetowych za granica, pobieranie
    gotowki za granica podczas wyjazdow. Moze ktos ma jakies doswiadczenie?
    Slawomir