  • Data: 2008-01-12 08:53:09
    Temat: Re: Citibank - podwyzszenie limitu na KK i fiasko :)
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 12 Sty, 08:13, "Damian" <x...@o...pl> wrote:

    > no i po sprawie,
    > citi daje limity bardziej realne i odpowiadajace zarobkom,

    Z citi trzeba postepowac specyficznie i prosic o cos innego niz chcemy
    - jak w jakiejs bajce :)

    Chcemy darmowej karty - mowimy, ze chcemy rozwiazac umowe.
    Mi nieprzyznali karty (zdolnosc kredytowa) - to musialem poprosic o
    zwrot danego z umowa zdjecia - przyjechala wzamian karta.

    Moze trzeba poprosic o zmniejszenie limitu, zeby zwiekszyli? ;)