eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCitibank - podwyzszenie limitu na KK i fiasko :)Re: Citibank - podwyzszenie limitu na KK i fiasko :)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Mithos <f...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citibank - podwyzszenie limitu na KK i fiasko :)
    Date: Sat, 19 Jan 2008 13:39:23 +0100
    Organization: Onet.pl
    Lines: 30
    Message-ID: <fmsr21$99a$1@news.onet.pl>
    References: <fm8e7n$991$1@news.onet.pl> <fmcivg$jik$1@news2.task.gda.pl>
    <fmcqfl$dbt$1@news.onet.pl> <fmdi89$erv$1@news2.task.gda.pl>
    <fmdrfh$gon$1@news.onet.pl> <fme6n5$nsl$2@news2.task.gda.pl>
    <fmg3fm$bnc$1@news.onet.pl> <fmg9p0$7tq$1@news2.task.gda.pl>
    <fmga59$1qo$1@news.onet.pl> <fmgeve$7tq$2@news2.task.gda.pl>
    <fmgh3q$qro$1@news.onet.pl> <fmi3g8$1ri$1@news.dialog.net.pl>
    <fmj24q$n3p$4@news.onet.pl> <fmqrq2$m8h$1@alfa.kjonca>
    <fmrjd4$j1r$1@news2.task.gda.pl> <fmsk62$roe$1@inews.gazeta.pl>
    <fmsm0r$gbn$1@news2.task.gda.pl>
    NNTP-Posting-Host: apn-77-113-100-198.gprs.plus.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1200746373 9514 77.113.100.198 (19 Jan 2008 12:39:33 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 19 Jan 2008 12:39:33 +0000 (UTC)
    X-Sender: u+eie1fErhteICjGMoQOWg==
    In-Reply-To: <fmsm0r$gbn$1@news2.task.gda.pl>
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0.2 (Windows/20050317)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:435476
    [ ukryj nagłówki ]

    Eneuel Leszek napisał(a):
    > Ponieważ obaj panowie mają dobre zdanie o Millennium, proponuję, aby panowie
    > poręczyli za bank. :) Jeśli istotnie bank nie oszuka mnie -- panowie też
    > wyjdą z tego bez szwanku. :)

    Ja mam o Millenium bardzo zle zdanie. Przede wszystkim obsluga jest
    jedna z najgorszych na jakie udalo mi sie trafic. Na cale szczescie
    jesli juz sie uda wszystko zalatwic to pozniej nie ma potrzeby kontaktu
    z oddzialem. Obsluga telefoniczna jest juz na lepszym poziomie.

    Ja zamienialem jedna KK Mille na inna KK Mille. Dopiero trzeci oddzial
    wiedzial, ze taka opcja istnieje. W pierwszym nie slyszala o tym ani
    pani kierownik, ani zaden inny pracownik, w drugim pani polecila
    zastrzec karte i zamowic nowa innego typu (co jest niemozliwe, a
    zamowienie karty tego samego typu po zastrzezeniu to 200 zl), dopiero
    jakis bardziej kumaty czlowiek w TRZECIM oddziale wiedzial, ze jednak
    sie da (bo jego kolezanki juz nie wiedzialy). A i tak nie obylo sie bez
    perturbacji.

    Tak wiec bank, ktory nie zna swojej oferty nie moze byc dobry bankiem.

    Natomiast sama KK jest OK. Trwala, w miare ladna, podglad online w miare
    ok (nie jest to Multi/mBank ale jest lepiej niz gdzie indziej).

    Poza tym maja w ofercie karty trzech typow (VISA, MC, AMEX), ktore mozna
    swobodnie miedzy soba wymieniac. Darmowo.


    --
    Mithos

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1