  • Data: 2003-10-15 20:13:16
    Temat: Re: [Citibank] promocja karty kredytowej
    Od: "Borys" <t...@g...WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl> napisał(a):

    > Agent spisal wniosek na druga glowna karte?:) Jesli tak, to na pewno
    > klamal, poniewaz ani oddzialy, ani agenci nie moga sprzedawac
    > "drugich" kart, sprzedaje je tyko CitiPhone, badz tez jako -
    > "pre-embossed" wysylana jest przez centrale, zadzwon do CP i zapytaj o
    > mozliwosc otrzymania drugiej karty dla siebie

    Swieta prawda.

    > Ale to nie ma znaczenia przy drugiej karcie;)

    Swieta prawda.

    > Co najmniej 12m-cy (standardowo, sa wyjatki dla niektorych firm - 3 i
    > 6 m-cy)

    Eee.. slabo przygotowany ? ;-)
    3 mce to standard, proponuje jeszcze raz wrocic do materialow.. moze tych
    nowszych ;-)

    > Jak dlugo pracujesz i co to za firma, moze pomoge...

    He he.. to lubie ;-)
    Bardzo dobrze.

    A karta MC jest rewelacyjna. Bardzo polecam.

    System "komfort" splat ratalnych juz za 14.99%
    Wiedziales ? ;-)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Borys