eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCitibank znowu nie działa -- totalna żenadaRe: Citibank znowu nie działa -- totalna żenada
  • Data: 2008-01-25 23:42:45
    Temat: Re: Citibank znowu nie działa -- totalna żenada
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 25 Sty, 18:52, "ygreko" <y...@...com> wrote:
    > "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    >
    > news:slrnfpkbf6.m42.kjonca@alfa.kjonca...
    >
    > > Dnia Fri, 25 Jan 2008 19:38:04 +0100,
    > > osoba podpisana: ygreko <y...@...com>
    > > napisała:
    > >> Dziś już mam tego dość, zrezygnuje z tego gównianego banku.
    >
    > > SOA#1
    >
    > Żebyś wiedział, że taką też odpowiedź uzyskałem na infolinii.
    > Wiesz, może zacznę dokładnie notować kiedy i jaki komunikat uzyskałem, ale
    > tu opiszę krótko:
    > od 11 do 17 logowałem się z innego komputera w firmie około 10 do 15 razy
    > (dziś miała przyjść pensja), przy czym ok. 5-6 razy uzyskałem informację:
    > "Przykro nam, ale te informacje nie są w tym momencie dostępne".
    > Teraz wróciłem do domu, korzystam z innego kompa i innego łącza i nie dość
    > że dopiero po 9 minutach strona logowania mi się załadowała (inne strony
    > oczywiście działają normalnie, przy czym niektóre inne taby z adresem
    > strony do logowania wciąż są aktywne, i na jednym widzę teraz 13:59, na
    > drugim 15:01 "Connecting to remote hostwww.online.citibank.pl..."), to po
    > wprowadzeniu loginu i hasła zobaczyłem "Nie można wyświetlić strony".


    Mnie tez kilka razy oplulo kolo 17-ej , zanim wpuscilo (system udawal,
    ze jest nieprawidlowe haslo). Mogliby oprogramowac te komunikaty, bo
    jeszcze jakis pisher to kiedys wykorzysta :(

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1