  • Data: 2004-10-22 10:19:18
    Temat: Re: City Bank zablokował konto niewidomej dziewczynki
    Od: "Tom Miskiewicz" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    > No i wszystko jasne, zapewne Citi dał Ci darmową Visę z mizernym
    > (jak na Twoje potrzeby) limitem, który wystarcza Ci tylko
    > na drobne wydatki. To że Ty masz problemy ze swoją Visą
    > przy większych transakcjach, jeszcze nie znaczy że inni też je mają.

    Nie byl to problem limitu. Dzownilem wtedy do bank, mowilem ile chce
    zaplacic i powiedzieli, ze oni nie widza problemu.
    Poza tym nie tylko ja mam problemy z Visa i MasterCard, tylko inni tez maj.
    Widzialem juz w hotelach i sklepach nie raz ludzi, ktorzy odeszli "z
    kwitkiem" albo musieli siegnac po gotowke, bo im karty nie zaakceptowalo.
    Waszej niuzasadnionej upartosci poprostu nie moge zrozumiec. Gdzie byles na
    swiecie i ile wydales Ta swoja karta pieniedzy, ze sie tak wymadrzasz, co?

    > W Polsce jednorazowe transakcje na kwotę zbliżoną do
    > do półrocznej średniej płacy stanowią prawdopodobnie
    > ułamki promila ogółu transakcji i (tu ma rację Glenn (ps. to jest ona))
    > bezsensem jest na tej podstawie wyciągać tak ogólne wnioski,
    > skoro 99,9% użytkowników kart nie będzie wykonywać
    > na codzień takich transakcji.

    Karta ktora funkcjonuje 99% mnie nie interesuje. Wystarczy, ze mi raz nie
    zadziala wtedy co trzeba i mam klopot i to duzy.
    Jak siedzisz za przeproszeniem na dupie we wlasnym miescie, to nigdy tego
    nie zrozumiesz. Gdybys jezdzil tak jak ja, to pewnie bys wiedzial o czym
    mowie.