  • Data: 2023-11-24 20:24:05
    Temat: Re: City i express elixir - to jakiś cyrk
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2023-11-24 o 13:08, J.F pisze:

    > Skoro masz mozliwosci - eksperymentuj :-)

    Napisałem, że eksperymentuję nie w sensie, że celowo zdobywam jakieś
    doświadczenie.
    Tylko skoro miałem potrzebę i experss powinien ją załatwić, a mam za
    free to czemu nie spróbować.
    A tu jak na razie figa.

    Pewnie jedyny pożytek z tego na tym łączu (Citi->mBank), to byłby jakoś,
    gdy już jest za późno, aby zwykły przelew doszedł a na tyle wcześnie, że
    expressy działają.
    W mBanku mam kredyt w rachunku więc normalnie to nie chodzi, o to, że
    muszę przelać bo zabraknie tylko o to, żeby nie płacić niepotrzebnie
    odsetek, gdy za późno się kapnę, że coś trzeba przelać.

    Nie mam czasu na odkrywanie metodą kolejnego podziału przez 2: O której
    odchodzi ostatni express :)
    P.G.