    From: RobertS <b...@x...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citybank daje 7,07% na koncie oszczednosciowym
    Date: Fri, 10 Oct 2008 06:53:24 +0200

    _do_oszczedzania

    > najważniejszy to brak odsetek w miesiącu, w którym wypłaci się kasę, ale
    > może to być alternatywa dla lokat dla tych, którym zależy na płynności;
    > w przypadku zerwania lokaty odsetki nie są naliczane za cały okres lub
    > tylko w symbolicznej wysokości

    ale jednego nie doczytałem, jak na konto osobiste nie wpływa
    wynagrodzenie min. 1500 zł, lub obrót debetówką nie wynosi min. 500 zł
    to opłata za konto wynosi (uwaga) 29,99 zł!!!
    https://www.online.citibank.pl/retail/files/citiblue
    /konta/Tabela_Oplat_i_Prowizji_Konto_SuperOszczednos
    ciowe_Citibank.pdf

    policzyłem na szybko, że nie warto przenosić np. kasy z Eurobanku...przy
    kwocie 50kzł w eurobanku (6,06%) odsetki miesięczne to ok. 200 zł netto,
    a w Citi (7,07%) 235 zł minus ww. opłata...

    --
    pozdrawiam
    RobertS