eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCitybank - skandal !!!Re: Citybank - skandal !!! - odpowiedz citi
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.astercity.net!news.aster.pl!not
    -for-mail
    From: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citybank - skandal !!! - odpowiedz citi
    Date: Fri, 22 Oct 2004 23:00:41 +0200
    Organization: Aster City Cable
    Lines: 36
    Message-ID: <clbsdo$g9$1@mamut.aster.pl>
    References: <cl83ne$e2e$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: 10.66.5.134
    X-Trace: mamut.aster.pl 1098478840 521 10.66.5.134 (22 Oct 2004 21:00:40 GMT)
    X-Complaints-To: a...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 22 Oct 2004 21:00:40 +0000 (UTC)
    X-Tech-Contact: u...@a...pl
    X-Server-Info: http://www.aster.pl/news/
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2741.2600
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2742.200
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:321559
    [ ukryj nagłówki ]

    odpowiedz citi:
    Szanowna Pani,

    Rachunek Klientki zostal zablokowany poniewaz byl wykorzystywany do innych
    celów niz rozliczenia osobiste. Zgodnie z obowiazujacym w Polsce prawem
    wszelkie zbiórki publiczne powinny byc prowadzone po uzyskaniu odpowiednich
    zezwolen.

    Od strony prawnej organizacja zbiórek publicznych (ustawa z 15 marca 1933 r.
    o zbiórkach publicznych oraz prawo bankowe)wymaga uzyskania stosownych zgód,
    których klientka nie posiadala.

    Pracownicy naszego banku, od kwietnia 2003 roku, wielokrotnie próbowali
    pomóc klientce informujac ja szczególowo o tym, co powinna zrobic aby móc
    prowadzic zbiórke srodków publicznych na koncie. Niestety, bez rezultatu.
    Biorac pod uwage szczególne okolicznosci sprawy Klientka byla równiez
    proszona o przeslanie oswiadczenia o celu przeznaczenia swojego rachunku.
    Takowego Bank równiez nie otrzymal i dlatego - postepujac zgodnie z prawem -
    bylismy zmuszeni zablokowac konto.

    Moge Pania zapewnic, ze podejmowalismy takie próby kilkakrotnie - chodzilo o
    jedno zdanie oswiadczenia i nie byloby sprawy...

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Litwinek
    Biuro Public Relations
    Citibank Handlowy
    Bank Handlowy w Warszawie SA
    ul. Senatorska 16
    00-923 Warszawa
    tel. (22) 657 75 48
    fax (22) 657 70 94



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1