  • Data: 2004-10-27 01:18:23
    Temat: Re: Wizytowki grupowiczow [bylo: Re: OT Re: Citybank - skandal !!!]
    Od: andy_k <a...@a...org> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 26 Oct 2004 17:06:21 +0200, "Glenn" <g...@b...pl> wrote:

    >Przeginasz - nie mam zamiaru tłumaczyć się dlaczego w jakimś moim poście
    >jest forma żeńska, albo jej nie ma-chyba nie trudno zgadnąć, że zależy to od
    >jego treści. Pisanie, że piszę w związku z tym nieprawdę jest delikatnie

    No ale na to Ci wlasnie zwracalem uwage, ze to jest jeden z powodow, dla
    ktorego newbies mylili sie i dalej beda sie mylic, chyba ze wprowadzisz
    modyfikacje nicku. Moim zdaniem "Agnieszka Glenn" lub "Glenn Agnieszka" czy
    tp. brzmialoby niezle, nieprawdaz? :) Albo po prostu "Glenn (kobieta)" czy
    "Glenn (women)" badz "Glenn (female)", ale tu z kolei bedzie wychodzilo na
    wierzch kto nie zna jezykow. ;)
    Tylko, ze zdaje sie, ze Ty chcesz, zeby sie mylili, bo to dla Ciebie
    najwyrazniej jest zabawne.

    >mówiąc nie na miejscu. Mam propozycję - jeżeli chcesz dyskutować o
    >bankowości, to to jest właściwe miejsce. Jeżeli o mnie, moim nicku albo o
    >formie moich wypowiedzi to najwyraźniej pomyliłeś adresy. Juz pisałam -
    >załóż sobie dowolną regułkę w czytniku, tylko z łaski swojej powstrzymaj się
    >od zarzucania mi kłamstwa, ok?

    Hmmm, to bardzo ciekawe, ze jestes tak bardzo nieodporna na krytyke w
    sytuacji, gdy tak lubisz krytykowac "glupoty" wypisywane przez innych - az tak
    zle jest byc po drugiej stronie lustra?
    No nie badz taka, skoro tak czesto bawisz sie innymi to daj sie tez czasem
    pobawic Toba. ;P Tak dla rownowagi chociazby. :)