  • Data: 2009-04-30 09:48:51
    Temat: Re: Co bedzie nastepne?
    Od: fatso <f...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Endriu wrote:

    > Niesamowite.
    > I to mówi białorusińsko-wikingowski-żyd przepędzony przez stalinowskich
    > aparatczyków z Polski a obecnie mieszkający w Wielkiej Brytanii...
    > Jestem pod wrażeniem ....

    Ze popieram katolicyzm? Jahwe jest swiadkiem ile razy w zyciu
    przykopalem czarnym pajakom.
    Ale zwaz sobie fakty: spojny narod , spojony jedna ideologia. I ta
    ideologia, wykladana co tydzien
    z ambony w kosciele pozwolila zbudowac solidarne panstwo. Panstwo silne
    wewnetrznie, rzadzone
    za zgoda wszystkich swoich obywateli- bo terrorystow slaskich czy tez
    kaszubskich na razie jakos nie widze.
    A u nas wlasnie przedwczoraj wyszli z sadu pakistanscy zwolennicy Osamy
    Bin Ladena. Wyraznie maczali
    lapki w straszliwym zamachu bombowym na serce Londynu w 2005 r ale nic
    im nie dalo sie udowodnic.
    Wiec teraz lza w zywe oczy i domagaja sie kosztownych dochodzen
    publicznych, odszkodowan. Smieja sie nam
    w oczy bo Anglicy sami pozwolili sie tak rozlozyc na obie lopatki. Ja
    mysle Endriu, ze polski model jest lepszy.

    Aha, to co ja mysle nie ma zadnego znaczenia. Ale warto wiedziec, ze
    p.Senator Rulewski, byly wice-szef
    "S"-ki i rewolucjonista z duzym bagazem historycznym, postanowil sie
    kilka lat temu na starosc ozenic.
    Tak jak i ja, w kosciele od dziecinstwa nie bywal. No i gdzie sie ozenil
    ten Rulewski? Otoz zrobil to uroczyscie,
    w obecnosci wlasnych dzieciatek dwojga, w kosciele katolickim. Wiem bo
    bylem tam swiadkiem i dalem w prezencie
    piekny zestaw pseudo-carskich platerow a la Feberge- z falszowanymi
    pieczeciami ze niby to prawdziwe srebra.
    Ale o tym cicho-sza! Podobno nadal stoja nieuzywane i podziwiane za
    szyba. Czekaja dzbanuszki na zlodzieja.
    Falszywe dzbanuszki, falszywa wiara? Niewazne, wazne ze dzis Polacy sa
    jak na monecie amerykanskiej:
    Orly i znak tam-E Pluribus Unum.

    fatso