  • Data: 2015-07-14 13:28:31
    Temat: Re: Co dalej z Grecją?
    Od: "MarekZ" <b...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "jj" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Ten argument jak widac byl cholernie slaby, bo to co w koncu dostal
    > Tsipras jest gorsze od tego co mu wczesniej proponowali. Samobojstwo
    > polityczne to bylo
    > wygranie wyborow :)

    Gorsze pod każdym względem to nie jest, bo Grecja dostaje dostęp do znacznie
    większej ilości kasy niż pierwotnie proponowano. O ponad 25 miliardów euro
    więcej.

    Choć wiadomo, że tu chodzi o wykupienie portów, lotnisk, wysp, przemysłu - i
    co tam jeszcze Grecja wniesie w ramach tego 50-miliardowego zabezpieczenia.

    Gdyby był patriotą nigdy by się na to nie zgodził, bo to jest sprzedawanie
    się za paciorki. Grecy nie powinni mu tego darować. Nie wiem tylko jak
    szybko to się wysypie, bo tresura przez te zamknięte banki jest dość mocna.

    Oni nie mieli i nie mają innego wyjścia niż drachma, a wybierają
    przedłużenie agonii w zamian za oddanie realnego majątku.