eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCo jest takiego wyjątkowego w AmExach?Re: Co jest takiego wyjątkowego w AmExach?
  • Data: 2007-04-25 01:04:44
    Temat: Re: Co jest takiego wyjątkowego w AmExach?
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "k...@g...pl" <k...@g...pl> writes:

    > W przypadku opóźnienia lotu powyżej ustalonego pułapu czasowego
    > pasażerowi należy się zwrot za posiłki, napoje i inne artykuły/usługi
    > niezbędne na czas oczekiwania.

    Ale w praktyce, co to za pulap i jaki zwrot.
    Jak mi sie samolot opozni 45 minut (standardowy przypadek), to
    niestety nic w tym czasie nie zjem, co najwyzej wypije jakies plyny
    itp. (ktore powinienem wywiezc zamkniete poza granice UE).

    > W przypadku opóźnienia w dostarczeniu bagażu przysługuje zwrot za
    > zakup niezbędnych artykułów/przedmiotów do czasu dostarczenia bagażu.
    > Np. przylatujesz gdzieś, bagażu nie ma. Następnego dnia masz spotkanie
    > i brak Ci koszuli, krawata, bielizny na zmianę, kosmetyków, przyrządów
    > do golenia itp. Kupujesz sobie to wszystko ( w granicach rozsądku) i
    > po powrocie składasz reklamację z dokumentami potwierdzającymi
    > zdarzenie. W moim przypadku, najdłuższy czas na zwrot pieniędzy za
    > wydatki trwał 3 tygodnie (Warta i Amex Mille). Z reguły to około 10
    > dni (Elvia).

    I ile Ci zwrocili, oraz ile razy tak bylo powiedzmy w ciagu ostatnich
    5 lat?
    --
    Krzysztof Halasa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1