eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCo jest takiego wyjątkowego w AmExach? › Re: Co jest takiego wyjątkowego w AmExach?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfe
    ed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Co jest takiego wyjątkowego w AmExach?
    Date: Wed, 25 Apr 2007 03:04:44 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 25
    Message-ID: <m...@m...localdomain>
    References: <s...@l...localdomain>
    <f0hr97$19o$1@inews.gazeta.pl> <f0hs80$5k5$1@inews.gazeta.pl>
    <f0i8et$h9i$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <1...@n...googlegroups.com>
    <m...@m...localdomain>
    <1...@r...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: cnm191.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1177463129 26993 83.31.166.191 (25 Apr 2007 01:05:29
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 25 Apr 2007 01:05:29 +0000 (UTC)
    Cancel-Lock: sha1:dYOT7A6zxf7iANw0iYY86DaLwl8=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:413355
    [ ukryj nagłówki ]

    "k...@g...pl" <k...@g...pl> writes:

    > W przypadku opóźnienia lotu powyżej ustalonego pułapu czasowego
    > pasażerowi należy się zwrot za posiłki, napoje i inne artykuły/usługi
    > niezbędne na czas oczekiwania.

    Ale w praktyce, co to za pulap i jaki zwrot.
    Jak mi sie samolot opozni 45 minut (standardowy przypadek), to
    niestety nic w tym czasie nie zjem, co najwyzej wypije jakies plyny
    itp. (ktore powinienem wywiezc zamkniete poza granice UE).

    > W przypadku opóźnienia w dostarczeniu bagażu przysługuje zwrot za
    > zakup niezbędnych artykułów/przedmiotów do czasu dostarczenia bagażu.
    > Np. przylatujesz gdzieś, bagażu nie ma. Następnego dnia masz spotkanie
    > i brak Ci koszuli, krawata, bielizny na zmianę, kosmetyków, przyrządów
    > do golenia itp. Kupujesz sobie to wszystko ( w granicach rozsądku) i
    > po powrocie składasz reklamację z dokumentami potwierdzającymi
    > zdarzenie. W moim przypadku, najdłuższy czas na zwrot pieniędzy za
    > wydatki trwał 3 tygodnie (Warta i Amex Mille). Z reguły to około 10
    > dni (Elvia).

    I ile Ci zwrocili, oraz ile razy tak bylo powiedzmy w ciagu ostatnich
    5 lat?
    --
    Krzysztof Halasa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1