  • Data: 2007-10-10 20:58:02
    Temat: Re: Co lepiej wygląda dla banku?
    Od: "swen" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Do złożenia podania o przyznanie kredytu wymagane jest zaświadczenie o
    > zarobkach z ostatnich 3 miesięcy. Czy analizując umowę o pracę bank
    > zainteresowany jest tylko okresem na jaki jest ona zawarta, czy ważne jest
    > również wynagrodzenie? Interesuje mnie czy dla banku lepiej będzie
    > wyglądała umowa z podstawą równą najniższej krajowej + premia, czy raczej
    > maksymalnie duża podstawa?

    Bank musi wiedziec ile na tobie moze zarobic.
    Jesli to maly kredyt a pokazesz duza podstawe to bedzie istniala obawa, ze
    kredyt splacisz przed czasem lub terminowo i wowczas bank nie zarobi wiele:)
    Jak duzy kredyt to musi byc duza podstawa by bank mial pewnosc, ze za pol
    roku nie oglosisz sie bankrutem i wowczas nic nie zarobi, a jedynie zostanie
    mu zwrocone kwota pozyczki z funduszu gwarancyjnego - czy jak to sie tam
    zwie.
    Pamietaj -biorac kredyt-, ze bank nie lubi "nadgorliwych" splacaczy tak samo
    jak woli tych co maja problemy ze splata (nie bankructwo) i spozniaja sie z
    platnosciami bo na nich zarabia sie najwiecej:))