  • 1. Data: 2007-10-10 07:15:59
    Temat: Co lepiej wygląda dla banku?
    Od: Simon_di_Gaddo <s...@i...pl>

    Witam.

    Do złożenia podania o przyznanie kredytu wymagane jest zaświadczenie o
    zarobkach z ostatnich 3 miesięcy. Czy analizując umowę o pracę bank
    zainteresowany jest tylko okresem na jaki jest ona zawarta, czy ważne
    jest również wynagrodzenie? Interesuje mnie czy dla banku lepiej będzie
    wyglądała umowa z podstawą równą najniższej krajowej + premia, czy
    raczej maksymalnie duża podstawa?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2007-10-10 07:32:10
    Temat: Re: Co lepiej wygląda dla banku?
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Simon_di_Gaddo porozsypywal nastepujace haczki:
    > Interesuje mnie czy dla banku lepiej będzie
    > wyglądała umowa z podstawą równą najniższej krajowej + premia, czy
    > raczej maksymalnie duża podstawa?

    Maksymalnie duza podstawa.

    --
    badzio

  • 3. Data: 2007-10-10 20:58:02
    Od: "swen" <n...@n...com>

> [...]
    > również wynagrodzenie? Interesuje mnie czy dla banku lepiej będzie
    > wyglądała umowa z podstawą równą najniższej krajowej + premia, czy raczej

    Bank musi wiedziec ile na tobie moze zarobic.
    Jesli to maly kredyt a pokazesz duza podstawe to bedzie istniala obawa, ze
    kredyt splacisz przed czasem lub terminowo i wowczas bank nie zarobi wiele:)
    Jak duzy kredyt to musi byc duza podstawa by bank mial pewnosc, ze za pol
    roku nie oglosisz sie bankrutem i wowczas nic nie zarobi, a jedynie zostanie
    mu zwrocone kwota pozyczki z funduszu gwarancyjnego - czy jak to sie tam
    zwie.
    Pamietaj -biorac kredyt-, ze bank nie lubi "nadgorliwych" splacaczy tak samo
    jak woli tych co maja problemy ze splata (nie bankructwo) i spozniaja sie z
    platnosciami bo na nich zarabia sie najwiecej:))

  • 4. Data: 2007-10-10 22:16:53
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    swen <n...@n...com> wrote:
> [...]
    > pol roku nie oglosisz sie bankrutem i wowczas nic nie zarobi, a
    > jedynie zostanie mu zwrocone kwota pozyczki z funduszu gwarancyjnego -

    Jakiego funduszu gwarancyjnego? Z funduszu gwarancyjnego to chyba klient
    dostaje swoje pieniądze jak bank zbankurtuje, a nie na odwrót? Chyba że
    o czymś nie wiem i że to działa w dwie strony, ale to by było dziwne.
    Wszystkie banki miałbysię zrzucać na straty spowodowane w jednym banku
    przez jego "złych" klientów? Chyba tylko w wypadku bankructwa takiego
    banku przez tych złych klientów, a nie ot tak, od każdego takiego złego
    klienta.

    --
    Miernik
    http://miernik.name/

  • 5. Data: 2007-10-11 06:57:25
    Od: Simon_di_Gaddo <s...@i...pl>

    swen pisze:
    > Pamietaj -biorac kredyt-, ze bank nie lubi "nadgorliwych" splacaczy tak samo
    > jak woli tych co maja problemy ze splata (nie bankructwo) i spozniaja sie z
    > platnosciami bo na nich zarabia sie najwiecej:))

    Heh... znasz jakiegoś specjalistę od szukania złotego środka? ;)))

  • 6. Data: 2007-10-11 15:42:15
    Od: "swen" <n...@n...com>

    > Heh... znasz jakiegoś specjalistę od szukania złotego środka? ;)))

    Jak dla mnie to totolotek:) jeden bank odmowi na niskiej podstawie inny
    przyjmie.
    Na to raczej regoly nie ma bo o tym decyduja ludzie, a ludzie sa rozni.

  • 7. Data: 2007-10-11 15:46:02
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 11 Paź, 17:42, "swen" <n...@n...com> wrote:

    > Jak dla mnie to totolotek:) jeden bank odmowi na niskiej podstawie inny
    > przyjmie.
    > Na to raczej regoly nie ma bo o tym decyduja ludzie, a ludzie sa rozni.

    :)))

    jeden bank zapyta o samochod i odliczy koszty jego utrzymania od
    zdolnosci kredytowej, inny o tym nie napomknie :)