  • Data: 2009-11-17 21:54:32
    Temat: Re: Co ma robic maly Polak w obliczu ataku na kruszce?
    Od: Hibernatus <z...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

    marfi pisze:
    > Użytkownik "fatso" <f...@n...com> napisał w wiadomości

    > Nie zapomnij o reklamie - fatso polerujący miedziany dach za pomoca
    > "Pronto do dachów miedzianych" - to byłby widok :)))

    Zapomniałes Fatso, że każdy bosy bolszewik jadący na oklep albo inny
    blondyn w ząbek czesany spruje ci na mocy odpowiedniego dekretu miedź ze
    ścian i dachu garażu a nawet wygrzebie z kibla za pallazzo ostatnią
    miedzianą sztabkę w kształcie książki. Będzie to na drugi dzień po
    ucieczce ryżego do Rumunii przez Albanię. Jesteśmy teraz po Gruzji
    drudzy na trasie. Wy na wyspie macie jakieś 3 lata więcej, chociaż
    liczymy że przyjedziesz na pomoc pomrocznej czołgiem z kierownica po
    prawej stronie.
    H.