  • Data: 2009-11-17 23:56:09
    Temat: Re: Co ma robic maly Polak w obliczu ataku na kruszce?
    Od: Hibernatus <z...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

    fatso pisze:

    > Przyjade, niczym Anders, na bialym koniu.
    > Tymczasem moja miedz ruszyla juz za innymi blyskotkami. Zaostrza sie
    > walka klasowa a przynajmniej jej perspektywa w obliczu sytuacji
    > gdy powstaje hamletowskie pytanie: miedz czy nie miec. Niedlugo juz
    > ogary pojda w las a przynajmniej pijacy i menele zaatakuja polskie
    > cmentarze. Mojemu Bat'ce podpierdolili malego Jezuska z metalu
    > kolorowego z krzyzyka na cmentarzu w Bydgoszczy, jakies 20 lat temu.
    > Wymienilismy na mniej lyskajacego sie ale okrutna reka rabusia moze i po
> [...]

    Gnojówka nic nie da, Mongoł czy inny Kirgiz wyniucha Twoje skarby nawet
    te ukryte w sławojce, blachy miedziane darli z dachów przy każdym
    wyłamywaniu szlabanów. Ołowiane z twierdz zresztą też. Będąc w zasięgu
    armii pędzonej kiszonymi ogórkami i zepsutą słoniną w papryce powinieneś
    inwestować w siebie. Popatrz na Amerykanów, zwykły Amerykanin nie zważy
    się na marnej europejskiej wadze łazienkowej. Dolarów też nie trzyma a
    wręcz przeciwnie.
    H.