    From: "Valdi" <V...@v...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Co na to Polbank?
    Date: Wed, 24 Feb 2010 20:17:20 +0100

    "BK" news:18ec741a-02f2-4777-91f4-51823c60aacc@e1g2000yqh
    .googlegroups.com

    > Ta ale to nawet nie jest smieszne. Poziom dziennikarstwa w tym kraju
    > jest chyba analogiczny do poziomu polityki.

    cos jest na rzeczy.
    Jakis czas temu siegnalem po papierowe wydanie wyborczej - odpuscilem sobie
    lekture po okolo 5 minutach. Amatorszczyzna... z reszta do chyba domena
    wiekszosci ogólnopolskich gazet jak i telewizji.
    Dlatego osobiscie jestem wierny lokalnej prasie - w wersji papierowej jak i
    elektronicznej. Tutaj przynajmniej nikt nie odpiernicza amatorszczyzny i co
    najwazniejsze, czytajac ja nie odnosze wrazenia, ze dziennikarz tylnymi
    drzwiami albo czasem nawet bezposrednio chce mi narzucic swój punkt
    widzenia...

    sorry za ot.