  • Data: 2002-09-18 10:40:50
    Temat: Re: Co o tym sadzicie w sprawie IDM S.A.
    Od: "krab" <k...@h...pl___> szukaj wiadomości tego autora

    > A czy dostałeś ten list poleceny?
    > Bo jeśli nie to masz podstawę, aby dochodzić swoich praw.
    > Samo wysłanie listu poleconego nie jest wystarczające - musisz go
    odebrać - jęsli nie odebrałeś, to wraca do nadawcy, i w takim przypadku nie
    powinni zamykać rachuku, tylko dalej próbować się z Tobą skontaktować.

    w swietle przedstawionych zapisow z reg, nie widze takiego obowiazku.
    byc moze dm postapil nieladnie - ale jednak zgodnie z reg.
    fakt perturbacji z dlugim odzyskiwaniem pieniedzy jest wylacznie wina
    prowadzaceo rachunek, gdyby zadbal o prawdziwosc danych adresowych - byc
    moze wcale nie bylo by problemu.

    bardzo podoba sytuacja (choc na mniejsza skale jesli chodzi o kwoty) bedzie
    niebawem dotyczyc wielu klientow inteligo, ktorzy nieswiadomi rzeczy i (wg
    mnie) z premedytacja ze strony banku zostali nagrodzeni 1 groszowa wplata na
    konto po to tylko by natychmiast zaczac pobierac oplate po kilka zlotych
    miesiecznie.