    From: gral <n...@e...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Co po IKE SKB
    Date: Mon, 7 Dec 2015 21:35:14 +0100

    W dniu 07.12.2015 o 19:35, Krzysztof pisze:

    > Juz zalatwialem. Trzeba wypelnic formularz w BZWBK w trybie
    > indywidualnej reklamacji, dolaczyc do tego potwierdzenie zawarcia nowej
    > umowy IKE(kserokopia poswiadczona z oryginalem przez BZWBK). Nastepnie
    > oryginal (zaswiadczenie o otwarciu nowego IKE dla potrzeb wyplaty
    > transferowej) pakujemy do listu poleconego i wysylamy do zarzadu
    > komisarycznego SKB w Wolominie. Oczekiwanie pewnie ok 2 tygodni na
    > pozytywne zalatwienie sprawy. Wiecej moge napisac po ok 2 tygodniach,
    > jak wszystko poszlo i czy zostalo zalatwione pomyslnie.

    Mi panienka w WBK powiedziała, że to oni wyślą. No to czekam.

    > Zalozylem w lokalnym banku Spoldzielczym Silesia w Katowicach, obecnie 4%.
    > Jak ktos chce dalej w postaci rachunku bankowego to raczej szukac w
    > bankach spoldzielczych w swoim regionie.
    > Oferty bankow komercyjnych (jedynie Mille 3%) sa w graniach 1-2% co nie
    > ma kompletnie sensu, gdyz wiele lokat z promocji daje nam wyzsze zyski
    > po opodatkowaniu.

    Tutaj macie zestawienie:

    1. Bank Silesia w Katowicach (4% w skali roku)
    1. Bank Spółdzielczy w Nadarzynie (4% w skali roku)
    2. Bank Spółdzielczy w Jordanowie (3,95% w skali roku)
    3. Bank Spółdzielczy w Krasnymstawie (3,85% w skali roku)
    4. Bank Spółdzielczy w Miliczu (3,7% w skali roku)
    5. Bank Spółdzielczy w Wąsowie (3,66% w skali roku)
    6. Powiślański Bank Spółdzielczy w Kwidzyniu (3,6% w skali roku)
    7. Bank Spółdzielczy w Skierniewicach (3,5% w skali roku)
    7. Bank Spółdzielczy w Nałęczowie (3,5% w skali roku)
    7. Bank Spółdzielczy w Przysusze (3,5% w skali roku)

    pochodzi ze strony:

    http://www.mojaprzyszlaemerytura.pl/2015/12/ranking-
    ike-2015-najlepsze-konta-emerytalne.html