  • Data: 2006-03-17 23:13:22
    Temat: Re: Co powiecie o kocie w INTELIGO???
    Od: "Artur A. Surowiec" <s...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    news:dvf4d8.3so.1@bambus.kjonca.bogus...
    | Artur A. Surowiec wrote:
    | [...]
    |
    | A masz jakieś wsparcie ? Z chęcią sam bym się dowiedział.

    A wiesz pewnie różne definicje są, tak samo jak karty
    płatniczej - akurat grzebałem (przyznam, że w pośpiechu) w
    literaturze - kosmos. Sam sobie musisz zdefiniować co masz na myśli
    posługując się pojęciem.
    Moja definicja jest taka, że KK to karta płatnicza, której
    przyznanie wiąże się z udzieleniem przez bank użytkownikowi karty
    limitu kredytowego. KK umożliwia dokonywanie płatności do wysokości
    tego limitu, bez konieczności posiadania wolnych środków na
    rachunku. Posiadacz karty, najczęściej raz w miesiącu, dostaje
    wyciąg zawierający listę dokonywanych w ostatnim okresie operacji.
    Od momentu wystawienia wyciągu użytkownik na zwyczajowo około 24
    lub 25 dni na spłatę długu. Jeśli posiadacz spłaci całkowitą sumę
    zadłużenia w wyznaczonym terminie, nie ponosi żadnych kosztów
    kredytu.
    Alternatywnie, użytkownik karty może zdecydować się na
    spłatę jedynie części zadłużenia. W takim wypadku możliwe są dwie
    sytuacje. Na każdym wyciągu jest podana minimalna kwota spłaty,
    która zwyczajowo wynosi 5% kwoty całkowitego zadłużenia. Jeśli
    zostanie spłacona kwota niższa niż minimalna kwota spłaty
    użytkownik zapłaci opłatę karną. Jeśli kwota spłaty będzie równa
    lub większa od kwoty minimalnej, ale mniejsza niż kwota zadłużenia,
    zostaną naliczone odsetki od ujemnego salda za każdy kolejny dzień
    od dnia wykonania pierwszej transakcji.
    Ta karta do rachunku kredytowego Inteligo to AFAIK zupełnie
    inaczej działa.

    | Noo, jeśli standard będziemy Tworzyli na podstawie pojedynczych
    | przypadków ... Gdzie w Twoim podziale wpisuje Konto24.pl które
    jest
    | prowadzone przez "naziemny BZWBK" ale OIMW to można je założyć
    bez
    | kontaktu z bankiem ? I spokojnie z niego można robić nabycia
    Arki, przez
    | internetk [1]

    Tak samo w ING można założyć bez obecności w oddziale. Fundusz
    sprzedawany przez Bank naziemny = cennik kształtowany z myślą o
    _GŁÓWNIE_ klientach naziemnych. Chyba w każdym banku można kupować
    fundusze przez Internet, ale produkt naziemny = cennik naziemny.
    Powiem tak. Mogę sobie obracać funduszami bez opłat za
    nabycie/odkupienie. Jeśli mam płacić kilka procent to w zamian
    jakaś miła Pani Stasia, Kasia, Krysia, Basia ma być do mojej
    dyspozycji i mi o nich opowiedzieć.

    --
    Pozdrawiam,

    Artur Adam Surowiec