  • Data: 2006-03-17 18:58:32
    Temat: Re: Co powiecie o kocie w INTELIGO???
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Artur A. Surowiec wrote:
    [...]

    > Karta kredytowa to wg mnie coś, co ma grace period. Wydaje mi się,

    A masz jakieś wsparcie ? Z chęcią sam bym się dowiedział.

    > że gdybyśmy opierali sie na literaturze polskojęzycznej sprzed 2003
    > roku, to na pewno okazaloby sie ze masz racje, ze jest to KK. Mimo
    > to zgodzisz się pewnie, że jak myślimy o KK to mamy na myśli inny
    > produkt niż ten w ofercie Yntelo

    Prawdę mówiąc to ja w tej chwili nic nie myślę :-) gdy mówię KK.
    Swego czasu do pieniędzy na r-ku KK można było się dobrać tylko kupując
    w sklepie lub wybierając przez bankomat i to był dobry wyróżnik. Obecnie
    można robić przelew z konta KK, rzez co zaciera się różnica między
    kontem a rachunkiem KK. Nie wiadomo gdzie wpisać Dinersa, który podobno
    jest charge, ale zasady spłaty ma lepsze niz niejedna KK itd, itp.
    [...]
    > Banki internetowe to dla mnie takie, w których większość klientów
    > nie była NIGDY w oddziale. W Polsce działają 3 banki, które nie
    > mają oddziałów w ogóle: VW, mBank i Inteligo. Dodatkowo jest

    Noo, jeśli standard będziemy Tworzyli na podstawie pojedynczych
    przypadków ... Gdzie w Twoim podziale wpisuje Konto24.pl które jest
    prowadzone przez "naziemny BZWBK" ale OIMW to można je założyć bez
    kontaktu z bankiem ? I spokojnie z niego można robić nabycia Arki, przez
    internetk [1]

    > myle i w VW wcalenie jest FOC.

    Nie wiem.

    KJ

    [1] fakt - samo udostępnienie Funduszy bez wizyty w Banku się nie obejdzie.