    From: S <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Co pożyczali frankowcy
    Date: Mon, 26 Jan 2015 19:32:05 +0100
    <ma2ms3$a3f$2@node2.news.atman.pl> <ma2q03$qvn$4@node1.news.atman.pl>
    <ma2q58$dld$2@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <ma2vq6$ihp$5@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <ma336v$mr0$3@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <ma3e9k$2pn$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <ma3jkl$8kh$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <ma5stq$6iu$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>

    W dniu 2015-01-26 o 19:15, Budzik pisze:

    > Mieszkasz w mieszkaniu za ponad pol miliona i płacisz 1200 czynszu?
    > Nieźle.

    Oba mieszkania były kupione na kredyt w CHF. Obecnie właściciele
    mieszkają na południu PL. Poprzednia właścicielka wyprowadziła się do
    Sopotu - tam też kupiła... na kredyt. To miał być taki biznes - samo się
    spłaca z najmu. Trochę nie wyszedł.

    Kawalerka 36m2 była kupiona za ok. 400.000 w boomie. Dziś pewnie za
    300.000 by oddała. Nie wiem. Ale nie pół miliona. To specyficzne osiedle
    - Jelitkowski Dwór, Invest Comfort. Monitoring, ochrona, ostatnia ulica
    przed plażą itd.

    Obecnie mam 2 pokoje i nie wiem ile kosztowało, ale zapewne mniej.
    Szacuję, iż 7000 w boomie to max, teraz może z 5000/m2 by dostali. Także
    blisko plaży (dzielnica Przymorze), świetna lokalizacja (tramwaj,
    autobus, sklepy itd.).

    Na osiedlu Garnizon 2,5 roku temu chcieli 1500 za dwa pokoje. Recepcja,
    zamek na kartę magnetyczną, miejsce parkingowe, nowe całkowicie,
    video-domofon - pełen bajer. Z fontanną w centrum osiedla ;-) Podaję te
    dzielnice czy miejsca, bo każdy może sobie sprawdzić, by nie było, że
    jakieś głupstwa wypisuję.

    Dziś ceny spadły, ale te 8000zł wyjdzie za małe, nowe przy obecnych
    standardach. Z 6-7.000 deweloper weźmie, a reszta na remont (czasami
    dopłata do miejsca parkingowego itd.). Tylko aby była jasność - nie
    mówimy o norach, bo widziałem i 3-pokojowe za 700, a są dzielnice, gdzie
    za 200zł bym nie chciał mieszkać.

    --
    Pozdrawiam