eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCo sądzice o kredycie mieszkaniowym Pola, i jakie macie doswiadczenie z bankami ,jacy developerzy są OK ? › Re: Co sądzice o kredycie mieszkaniowym Pola, i jakie macie doswiadczenie z bankami ,jacy developerzy są OK ?
  • Data: 2003-09-30 15:41:22
    Temat: Re: Co sądzice o kredycie mieszkaniowym Pola, i jakie macie doswiadczenie z bankami ,jacy developerzy są OK ?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik wrote:
    > wiesz co..
    > Te twoje strony i Ty sam nie jesteś obiektywny.
    > widzę jakiś artukuł o promocji w pko bp
    > a nad tym jakieś reklamy banków (za kasę)
    > pytanie czy bierzesz kasę od nich za reklamę czy za artykuł?

    Poczytaj - reklamy sa za free tam umieszczane (partnerow - nie ma tam
    reklamy PKO BP, ani KB), a caly serwis jest niekomercyjny i zadnej kasy
    (niestety ;) z reklamy nie dostalem i pewnie nie dostane, bo taki jest
    charakter serwisu.
    co do artykulu, masz na dole zrodlo - akurat jeszcze dziala:
    http://www2.gazeta.pl/dom/1,22106,1528144.html

    No i najwazniejsze - powiedz mi DLACZEGO klienci nie korzystaja z tego
    kredytu? Moze masz dostep do Gazety Bankowej - tam jest inny artykul na
    temat tej genialnej oferty.

    Prawda jest taka, ze wchodzimy do UE. I 25 lat to baaaardzo dlugi okres.
    PKO BP gwarantuje, ze oprocentowanie bedzie powiazane ze stopa WIBOR i ze
    mozna ten kredyt splacic wczesniej tak BTW.
    Zreszta EOT, bo zaczynasz trollowac