  • Data: 2014-11-09 14:27:39
    Temat: Re: Co się dzieje z "zapomnianym" kontem?
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) szukaj wiadomości tego autora

    RobertS <b...@x...pl> writes:

    > przy braniu kredytu podpisujesz zgodę na sprawdzenie w BIK, a jak
    > zakładasz konto to widziałeś kiedyś takie oświadczenie?
    ALe zakładamy, że tam jest tylko konto. Nie chce mi się teraz
    sprawdzać, ale kiedyś wyszło że banki jednak nie mogły tak sobie bez
    zgody do BIKu wpisywać. NIe wiem, czy nie zmieniono przepisów później.

    > czy na wpisanie do KRD, BIG itp...również musisz wyrazić zgodę?
    To nie ma związku. BIG-i działają w oparciu o inną ustawę.

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/