  • Data: 2004-02-19 10:58:24
    Temat: Re: Co sie wlasciwie dzieje z Euro?!
    Od: "Rafal" <rafal_1970@WYWALTO_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Rząd polski jest za cieńki w uszach by coś ruszyć z kursem Euro. Myślę, ze
    > żaden rząd nic na to nie poradzi, czy to polski czy też innego
    "mocarstwa".

    Nie do końca prawda... gdyby rzd polski wziął sie jak należy za porządki w
    polskiej gospodarce to umocniłby złotówkę, a to zniwelowałoby różnicę
    euro/pln (bo domyślam się że o tę różnicę chodzi a nie o relację euro/usd).

    Aco do innych rządów - no myślę że taki niemiecki, do spółki żabojadami,
    mógłby spooooro namieszać w kwestii euro - gdyby chciał