    From: "Jacek Maliszewski" <j...@e...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Co sie wlasciwie dzieje z Euro?!
    Date: Thu, 19 Feb 2004 15:49:20 +0100
    Sender: m...@p...onet.pl@vk186.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Użytkownik "Poke" <pokeo2@o2.{usunto}pl> napisał w wiadomości
    news:MPG.1a9ea8cf1903884e9896ff@news.mm.pl...
    > Czy ktos mi potrafi wytlumaczyc o co tutaj chodzi, bo ja przyzaje sie
    > uczciwie ze sie pogubilem. Jak to mozliwe aby waluta nagle zyskala tak
    > na wartosci - co to za cuda sie dzeje - gdzie jest koniec wzrostu
    > wartosci. Dlaczego Rzad Polski nic z tym faktem nie robi - przeciez mamy
    > dlug publiczny wlasnie w Euro wiec logicznie rzecz biorac powinno mu
    > zalezec na jak najnizszym kursie tej waluty.
    > Krotko mowiac: co jest grane!?

    Wiec proponujesz, zeby Rzad jak najszybciej splacil dlug zaciagniety w
    Eurozanim ten przekroczy 5 zlotych, czy tak?
    Problem w tym, ze Rzad nie bardzo ma kase na splate dlugu... malo tego...
    musi wrecz coraz wiecej pozyczac.

    I jedyne co moze Rzad, to modlic sie (hehe ciekawe czy w SLD sie modla)o to,
    by trend na Eur/Usd jak najszybciej sie odwrociel oraz by nie doszlo do
    ataku spekulacyjnego na Zlotego.

    Nic wiecej Rzad nie moze zrobic. No moze ewentualnie naprawic finanse
    publiczne, zredukowac liczbe urzednikow, zmniejszyc koszty dzialania,
    pokazac inwestorom ze teraz to juz bedzie tylko lepiej.

    Na razie inwestorsy sprzedaja Zlotego, bo widza, ze teraz wcale nie musi byc
    tylko lepiej. Wrecz obawiaja sie ze moze byc jeszcze gorzej. I stad ta
    wyprzedaz Zlotego i spadek jego kursu.

    Jacek Maliszewski - Analityk FOREX
    EFIX Polska - www.efixpolska.com
    j...@e...com ; tel.: 601-247-423