  • Data: 2004-02-19 11:34:30
    Temat: Re: Co sie wlasciwie dzieje z Euro?!
    Od: g...@s...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Czy ktos mi potrafi wytlumaczyc o co tutaj chodzi, bo ja przyzaje sie
    > uczciwie ze sie pogubilem. Jak to mozliwe aby waluta nagle zyskala tak
    > na wartosci - co to za cuda sie dzeje - gdzie jest koniec wzrostu
    > wartosci. Dlaczego Rzad Polski nic z tym faktem nie robi - przeciez mamy
    > dlug publiczny wlasnie w Euro wiec logicznie rzecz biorac powinno mu
    > zalezec na jak najnizszym kursie tej waluty.
    > Krotko mowiac: co jest grane!?

    No jak to co.. zamast spłacać pożyczamy EURO i dajemy
    kolejarzom/hutnikom/stoczniowcom/górnikom za friko.
    W końcu muszą z czegoś żyć nie ?
    A kogo z nich obchodzi że kredytobiorcy muszą sobie teraz żyły wypruwać, w
    końcu oni tych kredytów nie brali bo i po co skoro można pojechać do Warszawki
    pod sejm pokrzyczeć trochę i kaska płynie...
    To się dzieje. Ale będzie jeszcze lepiej jak marszałek "Lepiej" będzie rozdawał
    tanie kredyty... wtedy rzeczywiście będą tanie bo złotówka będzie w cenie
    papieru toaletowego jak za gierka.

    George