eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCo strasznego zaplanował Bank Pocztowy SA na 1 października?Re: Co strasznego zaplanował Bank Pocztowy SA na 1 października?
  • Data: 2010-09-27 07:35:17
    Temat: Re: Co strasznego zaplanował Bank Pocztowy SA na 1 października?
    Od: MałgosiaK <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 24 Wrz, 19:00, Kotlecik Mielony <m...@m...mail2> wrote:

    > 6. wprowadzenie dla wszystkich kont bezwzglednej niezwracalnej opaty
    > miesiecznej za uzytkownanie karty - 4 zł.
    >
    > zapomnialas o tym
    > ?
    >
    > --http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.
    pl- rewelacja !http://program.do.fakturowania.dumpingowiec.plhttp:
    //programdofakturowania.info.pl
    @Pirx i @MarekZ: Podałam wszystkie zmiany, które "wchodzą" od 1
    października. Opłata miesięczna za kartę w wysokości 4 zł została
    wprowadzona na początku roku. Zatem z mojej strony nie ma żadnego
    niedomówienia.

    MałgosiaK Bank Pocztowy