  • Data: 2020-04-26 16:40:15
    Temat: Re: Co ten Citek wyprawia
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 26 Apr 2020 06:50:39 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski napisał(a):

    > A jak dostałeś odmowę?
    > W ogóle zadzwonili i wypytywali?
    > Dosyłałeś dokument dochodowy i ew. skan dowodu?
    Nie, tylko dzwonili. Jeden wywiad i na koniec odmowa. Pytałem dlaczego,
    powiedzieli że bank ma prawo nie podać przyczyny.

    > Ale dochód to nie wszystko - liczy się zdolność kredytowa. Może masz inne kredyty
    i/lub inne KK albo sporo osób na utrzymaniu?
    > Albo coś brzydkiego w BIK - w sumie warto sprawdzić, bo citek KK daje każdemu,
    który problemów w BIK nie ma.
    Mogli napisać w warunkach promocji o ewentualnej odmowie.
    A promo była ta:
    https://www.najlepszekonto.pl/400-zl-citibank-bp-mot
    okarta-citi-handlowy-edycja-2
    Konta ani karty w ogóle nie miałem.