  • Data: 2020-04-27 11:10:31
    Temat: Re: Co ten Citek wyprawia
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 27 kwietnia 2020 09:01:36 UTC+2 użytkownik Jacek Maciejewski
    napisał:

    > Żalu nie mam. Przytoczyłem przykład. A co do meritum, to równie dobrze
    > mogli napisać "i tak nie damy każdemu" lub choć zamieścić link do
    > regulaminu z uwagą typu "Inne warunki patrz regulamin", prawda?

    A, i na poważnie, jeśli żona nie powiedziała w "wywiadzie" jakiejś oczywistej
    głupoty, np. że mając 3200 emerytury wydaje na utrzymanie 2k i jeszcze ma dwójkę
    dzieci na utrzymaniu, oraz nie ma innych kredytów, o których wie, to naprawdę polecam
    sprawdzenie jej BIK. Można za darmo i przez net.