  • Data: 2003-07-29 12:18:26
    Temat: Re: Co teraz robić po LG ?
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 29 Jul 2003 12:22:12 +0200, MiKo <m...@n...wp.pl>
    napisał(a):

    >Hm, a ja wlasnie myslalem zeby sie wybrac we wrzesniu, natomiast mam
    >dylemat co znaczy 28 dni ktore mam na odeslanie rezygnacji. Co sie
    >stanie jesli wysle rezygnacje we wrzesniu?

    No pisza przecie, ze jak dostana Twoja rezygnacje, to natychmiast
    blokuja karty. :-)

    Co tam, panie dzieju, okres wypowiedzenia, on sie tylko dla banku
    liczy, to znaczy klient musi sie go trzymac, bank natychmiast zrywa
    swiadczenie uslug, bez zadnego okresu wypowiedzenia, w trakcie
    ktorego powinno byc chyba jakies normalne swiadczenie wzajemne.

    I ktos tu pisal, ze to sa profesjonalisci, ze dokonywali jakiejs
    analizy itp., zyskownosc i inne bzdety dla publiki. To jest normalne
    wykupienie slabszego podmiotu i zadne zawracanie sobie glowy
    analizami robia to tylko i to wylacznie, co jest pod sztandarami
    Nordei. Juz stary Ford powiedzial, ze moze produkowac samochody
    we wszystkich kolorach (na zyczenie klienta, niczym Nordea
    w trosce "polepszenia i unowoczesnienia uslug"), byle to byl
    kolor czarny...

    --
    Adek