  • Data: 2004-01-29 18:13:28
    Temat: Re: Co też ten Wojciech wyprawia....
    Od: SebCz <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To się już staje naprawdę nudne.

    To zależy, co kogo nudzi :)
    A poważnie. Nie chodzi już o te (nie)słynne podwyżki, (mnie nie dotkną),
    tylko wprowadzenie nowych zwyczajów na Forum, bądź co bądź bankowym.
    Wprowadzenie wymogu podawania swojego maila pod groxbą usunięcia? No dla
    mnie to nowość, więc raczej przeciwieństwo nudy.

    > Chcesz, to podyskutuj sobie o tamtym forum, na tamtym forum.

    Według definicji słowa 'niemerytoryczne', nie bardzo się to da _tam_
    omówić. Przypomina mi to sytuację gdy spiker telewizyjny mówi: "Własnie w
    tej chwili nie oglądają nas Panstwo w mieście (...), bo nie ma tam prądu."

    ______
    Pozdrowienia
    SebCz
    ______