eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCo to będzie kiedy w ciągu 1 roku nastąpi konieczność likwidacji deficytu budżetowego? › Re: Co to będzie kiedy w ciągu 1 roku nastąpi konieczność likwidacji deficytu budżetowego?
    From: "Rafal" <r...@W...wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Co to będzie kiedy w ciągu 1 roku nastąpi konieczność likwidacji
    deficytu budżetowego?
    Date: Fri, 3 Oct 2003 11:40:26 +0200

    > Jak widac mozliwości jest sporo jednak IMHO najbardziej prawdopodobne
    > są jednak kombinacje prawne bez wprowadzania żadnych cięć - juz dzisiaj
    > niektórzy wspominają, że gdyby liczyć deficyt według jakichs tam
    standardów
    > UE to byłby on nizszy więc pewnie cała para pójdzie w ta stronę.

    Ano niestety, u nas tak to wygląda - i lewicowy rząd z całą pewnością będzie
    kombinował przy prawie (wliczając w to konstytucję) niż weźmie sie za
    faktycznie uzdrowienie gospodarki
    A co do "czapy urzedniczej: kilka dni temu byłem z córką na pobraniu krwi do
    pewnych spechalistycznych badań. Do badań standardowych krew ma pobieraną w
    prywatnym laboratorium bo nie ma kolejej, lepsze godziny otwarcia itp itd -
    a cen nie taka straszna za podstawowe badanie.
    Pobranie krwi jak to pobranie krwi - proces podobny w obu przypadkach
    tylko... w prywatnym robi to jedna pielęgniarka, a w "państwowym" - było ich
    cztery !!!: patryzłem specjalnie - co robią: jedna coś pisała, druga parzyła
    herbatę, trzecia poberała krew, a czwart opisywała probówki. A potem
    słyszałem w telewizji że nie ma kasy na służbę zdrowia....