eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCo to za modaRe: Co to za moda
  • Data: 2013-02-26 20:43:57
    Temat: Re: Co to za moda
    Od: Grzexs <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Akurat ja np jestem zadowolony że banki/ubezpieczyciele dzwonia w godzinach
    wieczornych. Jak dzwonia w dzień to i tak grzecznie prosze o drugi telefon po 18tej.
    I jak do tej pory fajnie to działa.,
    > Mam konta w kilku bankach,jestem/byłem klientem kilku zakładów ubezpieczeń+
    operatorzy telekomunikacyjni.
    > Zgód nigdy nie wycofuje, zawsze wyrażam, telefony z zastrzeżonych odbieram(bo nie
    ma dla mnie różnicy czy na wyświetlaczu pisze "brak nr" czy np "22 44 44 44"). Pomimo
    tego i tak nie jest tego dużo- maks kilka telefonów miesięcznie.
    > Dla mnie to jest ok.

    Niektóre firmy w swoich formularzach mają możliwość wyboru zakresu
    godzin, w jakich mogą się kontaktować z delikwentem. Ten zwyczaj godny
    jest polecenia także dla banków.
    --
    Grzexs

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1