  • Data: 2009-04-27 19:27:40
    Temat: Re: Co to za opcje do karty w mBanku ?
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisał w
    wiadomości news:gt4nvb$qia$1@news.interia.pl...
    > "zlotowinfo" news:gt4ogh$475$1@inews.gazeta.pl

    > przeszła
    >
    > Kiedy dokonywałeś ww. płatność?
    > Ustalałeś na mLinii limity (masz do nich dodatkowo podgląd z poziomu
    > serwisu
    > transakcyjnego) na transakcje w necie itp.?

    > Jeżeli Ci nie włączyli tej usługi, mimo że o to poprosiłeś Panią/Pana na
    > mLinii to nie pozostaje ci nic innego jak zadzwonić do nich jeszcze raz i
    > poprosić o aktywację ww. usługi.
    >
    > PS. Przed chwilą płaciłem w necie kartą mBanku za doładowania Play dla
> [...]

    wykonałem już masę internetowych platnosci
    teraz mówiłem o przeszłości, zatem krok po kroku
    1. dzwonilem kazałem włączyć internetowe
    2. transakcja zakupu nie przeszła, odpuscilem
    3. doczytałem że jednak się da tylko moto musi być włączone chociaż to
    transakcja interntowa
    4. dzwonilem włączylem moto
    5. transakcje przechodzily

    pytania:
    1. czy faktycznie moto może być wymagane do internetowych transakcji?
    2. czy napewno włączyli mi pierwszym razem internetowe, wówczas nie było
    podglądu